Güney Kore’ye kaymağı sevdirdik
Süt ve peynir çeşitlerini farklı ülkelere gönderen, Türkiye’nin en büyük süt ve süt ürünleri kuruluşlarından Teksüt, ihracat çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Dünyada 43 ülkeye ihracat yapan Teksüt Çin’e peynir ile girerken Güney Kore’yi de kaymak ile fethediyor.
Teksüt, katma değerli ürün üreterek hem Türkiye’deki hem de dünyanın farklı yerlerindeki müşterilerine en iyi ürünleri sunmak için yatırım yapmayı sürdürüyor. Uzak Doğu’da süt ve süt ürünlerine yönelik ihracat çalışmalarına devam veren Teksüt, Çin’in Şanghay şehrinde düzenlenen SIAL China fuarına katıldıktan hemen sonra Güney Kore’de Seul’de düzenlenen SFH Food&Hotel Fuarı’nda yer alıyor.
Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen yurtdışında farklı ülkelerde farklı lezzetlerle ön planda olduklarını söyledi. Her ülkenin damak tadına, lezzet anlayışına uygun ürünleri lokomotif olarak belirleyerek pazarlama çalışmalarına yön verdiklerini aktaran Özmen, Güney Kore’ye Türkiye’den kaymak ihracatı yaptıklarını ve Güney Koreliler tarafından ürünlerinin çok beğenildiğini söyledi. 2022 yılından itibaren Güney Kore’ye düzenli olarak ihracat yaptıklarının altını çizen Özmen Teksüt, FARMIN ve Fromilk markalarıyla ürünlerini tüketiciler ile buluşturduklarını aktardı.
Teksüt Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Mert Özmen, gördükleri ilgiden memnun olduklarını, Teksüt markasının bilinirliğinin her geçen yıl arttığını gözlemlediğini söyleyerek, “Amacımız, Türkiye’de edindiğimiz tecrübe ve kalitemizle başta yakın coğrafyalar olmak üzere dünyaya ülkemizin yöresel süt ve süt ürünlerini tanıtmak. Bugün itibariyle 43 ülkeye ihracat yapıyoruz. Çin’e peynir ile girdik, sütü sevdirmeye çalışıyoruz. Güney Kore’de tüketicilere kaymak ile ulaşıyoruz. Hızlı tüketilmesi gereken bir ürün olduğu için her hafta ihraç ettiğimiz bir ürün. Her geçen gün Teksüt lezzetini daha çok kişiye ulaştırmayı hedefliyoruz. Ürünlerimizi uluslararası standartlarda üreterek dünyaya sunmaktan mutluluk duyuyoruz.” dedi.
Mert Özmen ticaret hacmini geliştirebilmek için gelişmeleri ve trendleri yakından takip ettiklerini söyledi. Özmen sözlerine şöyle devam etti: “Ülkemizin gücünü, dinamik yapısını, sahip olduğu enerjiyi bu tür organizasyonlarda göstermek ileriye dönük planlarımızı ve yatırımlarımızı yaparken bize en büyük motivasyon kaynağı oluyor. Mayıs ayı sonunda Çin’deydik, şimdi 11-14 Haziran tarihleri arasında Güney Kore’de fuardayız. Teksüt olarak yurtiçinde ve yurtdışında büyüme hedefimizde bir değişiklik olmadan aynı kararlılıkla çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Teksüt kalitesi ve lezzeti bu ülkelerde çok seviliyor, tercih ediliyor. Bu yıl da yeni ürünlerimizi ziyaretçilere tanıtarak yeni ülkeleri ihracat ağımızı büyütmek için gerekli görüşmeleri gerçekleştirdik.” dedi.