Satış Direktörü, Murat Keleş

Satış Direktörü, Murat Keleş

Teksüt, 1 Haziran Dünya Süt Günü’nü kutluyor!

Sağlıklı toplumun yolu sütten geçer.

Süt ürünlerini 64 yıldır tüm saflığı ve güzelliğiyle tüketiciye sunan Teksüt, 1 Haziran Dünya Süt Günü’nü kutlarken, “sağlıklı toplumun yolu süt ve süt ürünü tüketmekten geçer” vurgusu yaptı. Güvenilir beslenme için tüketicileri ambalajlı ve markalı süt ürünleri tercih etmeye çağıran Teksüt, salgın günlerinde ambalajlı ürünün kıymetinin daha iyi anlaşıldığını paylaştı.

Süt, olağanüstü besleyici niteliği ve bedenin yapısal ihtiyaçlarına yönelik katkısıyla doğumdan başlayarak ileri yaşlara kadar hayatın her aşamasında tüketilmesi gereken vazgeçilmez bir besin maddesi. Türkiye’nin önde gelen süt ürünleri kuruluşlarından Teksüt, 1 Haziran Dünya Süt Günü nedeniyle hem bu eşsiz gıdanın toplumsal gelişmeye olan katkısına hem de sağlıklı tüketme yöntemine dikkat çekti.

En besleyici gıdaların başında geliyor.

Teksüt Satış ve Pazarlama Direktörü Murat Keleş, fiziksel ve zihinsel olarak sağlıklı bir toplum olmanın yolunun, düzenli ve dengeli olarak süt ve süt ürünü tüketmekten geçtiğini söyledi. Keleş, sütün başta protein ve kalsiyum olmak üzere içerdiği diğer mineral ve vitaminlerle en besleyici gıdaların başında geldiğini dile getirdi.

Süt, düşündüğünüzden daha hassas.

“Süt, son derece hassas ele alınması gereken bir besin maddesi” diyen Murat Keleş, “Süt, oksijenle temas ettiği andan itibarın mikroorganizmalar da hızla üremeye başlıyor. Bu nedenle süt ürünlerinin modern ve bilimsel yöntemlerle işlenmesi, muhafaza edilmesi ve tüketiciye doğru şekilde ulaştırılması kilit önem taşıyor. Türkiye’nin ambalajlı ve markalı süt kuruluşları, ürünlerini sütün sağılmasından tüketiciye gelinceye kadarki tüm aşamalarında yüzlerce denetimden geçerek son kullanıcıya ulaştırıyor” bilgisini paylaştı.

Salgın günlerinde ambalajlı peynirin kıymeti daha iyi anlaşıldı.

Teksüt Satış ve Pazarlama Direktörü, sözlerini şöyle sürdürdü: ”Koronavirüs nedeniyle hijyen hassasiyetinin artmasıyla tüketici nezdinde ambalajlı süt ve süt ürünlerinin kıymetinin daha iyi anlaşıldığını gözlemliyoruz. Çalıştığımız perakende noktalarından bize ulaşan bilgilere göre, tüketiciler açık ürünler yerine ambalajlı ve özellikle de markalı süt ve süt ürünlerine yönelim gösteriyor. Salgın dönemi, olması gerekeni hızlandırmış gibi görünüyor.”

Süt ve peyniri ambalajlı tercih edin.

Ancak Türkiye’de üretilen sütün sadece %48’inin süt sanayii tarafından işlendiğini hatırlatan Teksüt Satış ve Pazarlama Direktörü, Dünya Süt Günü vesilesiyle sağlıklı ve güvenli beslenme için anneleri, babaları, çocukları ve tüm süt sevenleri daha güçlü bir yönelimle; üreticisi, ismi ve adresi belli, markalı ve ambalajlı süt ve süt ürünleri tercih etmeye çağırdı.

Hürriyet Gazetesi / Bursa / 28 Mayıs 2020